sobota, 23 lipca 2016

Jumping Frog - czyli wywiad z instruktorką fitnessu na trampolinach - Anną Miller

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić wspaniałą, inną formę aktywności fizycznej – fitness na trampolinach. Szczerzę muszę przyznać, że dawno nic nie sprawiło mi tak wiele przyjemności, do tego stopnia, że przez całe zajęcia chciałam się śmiać w głos.

A to moja rozmówczyni - Anna Miller,
instruktorka fitnessu na trampolinach



Jumping Frog to typ zajęć fitness, które nie są uciążliwym obowiązkiem, ale po prostu zabawą. Jeśli Wy także w dzieciństwie nie mogłyście usiedzieć w jednym miejscu, byłyście cały czas w ruchu i kochałyście place zabaw i trampoliny, z pewnością pokochacie Jumping Frog. Żebyście lepiej mogły poznać te zajęcia, przeprowadziłam wywiad z trenerką fitnessu na trampolinach – Anną Miller – osobą niezwykle pozytywną, profesjonalną, pomocną, która sprawia, że każdy w czasie 50 min zajęć świetnie się bawi i rzeźbi sylwetkę! Zapraszam Was do lektury :) 

  • Co sprawiło, że jako trenerka wybrała właśnie jumping frog? Czy uprawiała Pani wcześniej inne sporty?

Od dziecka miałam styczność ze sportem, całe życie tańczyłam, niestety doznałam kontuzji kolana. Po operacji nie mogłam juz kontynuować mojej kariery tanecznej.
Zaczęłam interesować sie fitnessem na trampolinach i okazał sie on strzałem w dziesiątkę!
Zajęcia Jumping Frog nie obciążają stawów, zatem dalej mogę kontynuować swoja przygodę ze sportem!
  • Jakie są szczególne korzyści płynące z uprawiania jumping frog? Jak szybko możemy spodziewać się pierwszych efektów?

Zajęcia Jumping Frog wpływają korzystnie na przemianę materii
Podczas godziny jesteśmy w stanie spalić 800kcal!
10 min jumping frog = 30min joggingu
Skaczesz rytmicznie do muzyki, bawisz sie i spalasz!
Jumping Frog jest doskonała forma aktywności fizycznej, która daje maksymalna efektywność.
Trening na trampolinach poprawia kondycje, modeluje sylwetkę i wyzwala endorfiny.

  • Czy fitness na trampolinach jest aktywnością dla wszystkich czy są jakieś przeciwwskazania?

Tak są przeciwwskazania.
Ciąża, dyskopatia, świeże urazy, zaburzenie równowagi, koślawość stop i kolan, nadciśnienie tętnicze, choroby układu krążenia, niestabilność stawów, choroby serca, choroby kości, osteoporoza, endoprotezy
  • Prowadzi Pani także zajęcia JF Gold. Czy naprawdę także osoby starsze mogą skakać na trampolinach?

Tak, zajęcia Jumping Frog Gold wyróżniają sie tym od innych, ze są spokojniejsze.
Trening prowadzony jest do wolniejszej muzyki, nie wykonujemy gwałtownych ruchów.
  • Czy należy jakoś szczególnie się ubrać na pierwsze zajęcia?

Na zajęcia przede wszystkim należy zabrać pozytywna energię!
A oprócz tego, obuwie, strój sportowy, ręcznik i wodę.
  • W sklepach można kupić bardzo wiele różnych trampolin? Czy jumping frog można uprawiać w domu? Czy podczas zakupu trampoliny należy zwrócić na coś szczególną uwagę?

Trampoliny Jumping Frog nie może kupić osoba prywatna. Osoba ćwicząca sama na trampolinie, nie mająca o tym pojecia może zrobić sobie krzywdę.
  • Czy Jumping Frog jest treningiem kompletnym, czy należy go uzupełniać innymi ćwiczeniami, treningami?
Zajęcia Jumping Frog to nie tylko skakanie. Trening zaczyna się od rozgrzewki, później ćwiczenia cardio, wzmacnianie i na koniec rozciąganie 


Na zajęciach naprawdę można się zmęczyć
i pięknie wyrzeźbić ciało!


Jeśli po przeczytaniu tego wpisu zapragnęłyście spróbować tej aktywności, to śmiało zapisujcie się na pierwszy trening! Ja bardzo polecam Wam zajęcia z moją rozmówczynią - certyfikowaną instruktorką jumping frog -  Anną Miller. Zajęcia odbywają się w CKiT OLL Warszawa- Metro Wilanowska (więcej szczegółów znajdziecie tu). Od sierpnia Ania otwiera swój klub "NoweJa", który mieści się w Konstancinie Jeziornie, Ul. Borowa 61. W imieniu moim i Ani zapraszam Was na zajęcia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz